Menu

123 inkt.nl

14 april, 2009

Goh, die Koning kan ook alleen maar negatief doen over bedrijven. Het is u – als vaste lezer van dit weblog – vast wel eens door het hoofd geschoten. En het is meestal ook droevig gesteld met de klantvriendelijkheid van bedrijven. Maar er zijn gelukkig ook geruststellende uitzonderingen. Eén daarvan maakte ik de afgelopen dagen kennis mee: 123inkt.nl.

 width=

Bij deze online shop – de website is niet het toonbeeld van creativiteit, maar werkt wel heel efficiënt – bestelde ik voor mijn all-in-one twee zwart/wit- en één kleurencartridge van het huismerk. Wat bleek bij ontvangst? Eén van de zwarte cartridges weigerde dienst, de printer accepteerde ‘m niet. Mailcontact met het bedrijf gezocht, waar mevrouw Daphne de Graaf snel antwoordde. Ik kon de kapotte cartridge terugsturen (naar een – gratis – antwoordnummer) en zij zou ervoor zorgen dat er op de dag zelf nog een nieuwe mijn kant op zou komen. Die is er nu, met een kleine toevoeging.

Kijk, dat noem ik service! Daar kunnen heel veel bedrijven nog iets van leren.

Uiteindelijk werd 123inkt zelfs mijn klant.

Eén reactie op “123 inkt.nl”

  1. Bedankt voor uw positieve reactie en vermelding op uw weblog.
    Wij stellen dit zeer op prijs.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer blogs

Grasduin door meer blogs over mijn werk als freelance tektstschrijver.

Alle blogs